De verhuizing

Onze klanten aan het woord

Mi-Ran & Judith, schoonzussen:

Judith: “Mijn man William en ik wonen met ons gezin in Dirksland. Eerst woonden we vlakbij Mi-Ran en Henry, Williams broer, en waaiden Mi-Ran en ik regelmatig bij elkaar binnen. Dat gaat nu wat lastiger, maar we zien elkaar er gelukkig niet minder vaak om. Toen we dit huis wilden kopen zijn we op aanraden van onze boekhouder bij Hans Meijer Advies terecht gekomen. Mijn man is ondernemer, dus dan zitten er wat meer haken en ogen aan een hypotheek krijgen. Maar Alexandra verzorgde alles tot in de puntjes; ze had rechtstreeks contact met onze boekhouder, zodat we zelf bijna niks hoefden te regelen. Daardoor ging het proces heel snel. Ook heeft ze ons alles van A tot Z in Jip-en-Jannetaal uitgelegd. Heel fijn, want ik hoorde veel nieuwe termen en snapte er eerst vrij weinig van. Toen het nieuwbouwproject waar ons huis onderdeel van is stil kwam te liggen, heeft Alexandra ons continu goed geholpen met het verlengen van de hypotheekverstrekking. Daar zat ze echt bovenop, en dat geeft in al dat gedoe wel rust.”

Mi-Ran: “Henry, ik en onze kinderen zijn ook recent verhuisd. Ik kende Alexandra al van vroeger en van de hockey waar onze kinderen speelden. Toen Judith en William zo enthousiast waren over Hans Meijer Advies zijn wij onder andere ook bij Alexandra op gesprek gegaan, en daar hadden we het beste gevoel bij. Het is een klein kantoor, dus persoonlijk, en je hebt gewoon echt het gevoel dat ze jou en je situatie snapt. En ze is een aanpakker, dat sprak ons vooral aan. Voordat we ons huis gingen verkopen hadden we al een oriënterend gesprek gehad om te kijken wat onze mogelijkheden waren wat betreft een nieuwe hypotheek. Toen ons huis na een jaar eenmaal verkocht was ging het als een sneltrein. Alexandra onderhield het contact met onze verkoop- en aankoopmakelaar en wees ons proactief op alle zaken waar we op moesten letten en aan denken, ook als het niet eens direct iets met de hypotheek te maken had. Mede daardoor was onze hypotheekaanvraag binnen een paar dagen al definitief akkoord en geregeld. En Alexandra legt inderdaad continu alles één-voor-één haarfijn uit; ik heb daar wat gezeten zeg, als ik ergens toch nog meer tekst en uitleg over wilde. Maar dat was nooit een probleem. Ze dacht zelfs mee over het verbouwen van ons huis!”

Judith: “En dan dat officiële moment van de sleuteloverdracht, dat is wel een mijlpaal. Zeker voor ons, aangezien het hele proces nogal vertraagd was. Als je dan éindelijk intrek kan nemen in je huis, fantastisch! Dat is nu twee jaar geleden. Maar ook pasgeleden had ik nog contact met Alexandra; ik had een vraag over onze maandelijkse lasten waar ik niet uitkwam. Onze vorige hypotheek hadden we via een grote bank, en als ik dan belde kreeg ik vier of vijf mensen aan de lijn die allemaal geen idee hadden wie ik was en moest ik steeds opnieuw m’n verhaal doen. Echt een voordeel dat als je naar Hans Meijer Advies belt dat ze meteen je situatie kennen en je dezelfde dag nog antwoord krijgt. Op m’n vraag heb ik van Alexandra uitgebreid antwoord gekregen, ze geeft je koffie en alle tijd, haha.”

Mi-Ran: “Weet je, ze geven gewoon eerlijk en nuchter advies. Alexandra zal je nooit richting iets sturen wat niet bij je past. We kregen alle ruimte om goed aan te geven wat we wel en niet wilden, je bent vrij in al je keuzes. Inmiddels heb ik al meerdere mensen naar Hans Meijer Advies verwezen. En van de week kreeg ik nog een appje van Alexandra, ‘Hoe is het huis geworden?’. Oprechte persoonlijke interesse!”

Heb je vragen?

Neem contact op via 0187 48 1955 of vul onderstaand formulier in!

Zorgverzekering bij cz

Vraag / opmerking